Mikikutya

Életem morzsái

Írj nekem :)


2008.06.25. 13:35 Mikikutya

Ez fájt.

Egyik nap megharagudtam az Orsira,mert eldurvult a játék (...) ezért napokig kerültem. Aztán elment itthonról két napra,én meg azthittem hogy miattam,és hogy vissza se jön többé. Mikor visszajött,jól leugattam,aztán egész nap szemmel tartottam,és követtem mindenhova,hogy nehogy megint eltűnjön.

Ma meg elaludtam az ágyán,aztán arra keltem hogy a földön vagyok,és fáj az oldalam. (leestem)

De meg lettem vigasztalva,úgyhogy már minden rendben :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mikike.blog.hu/api/trackback/id/tr25538735

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása