Mikikutya

Életem morzsái

Írj nekem :)


2008.08.16. 03:12 Mikikutya

A kutya 10 kérése

Valahol olvastam egy írományt,amit muszáj bemásolnom,mert a szívemből szólt.

 

 

A kutya 10 kérése

1.

Minden elválásunk - még ha rövid időre is hagysz magamra - fájdalmas nekem. Kérlek, vedd ezt fontolóra, mielőtt magadhoz veszel!

 

2.

Ne szidj és ne büntess szigorúan. Neked van munkád, szórakozásod, vannak barátaid és céljaid - de nekem csak Te vagy...

 

3.

Kérlek, adj elegendő időt arra, hogy megértsem, mit vársz tőlem.

 

4.

Mielőtt megütnél, gondolj arra, hogy könnyedén összeroppanthatnám a kezedet - mégsem tennék ilyet soha.

 

5.

Kérlek, néha beszélj hozzám. Ha szavaidat nem is mindig értem, a hangodat és a hangsúlyaidat jól ismerem.

 

6.

Gondolj arra, hogy valamikor szabadon éltem. Engedd, hogy időnként erdőn-mezőn mozoghassak, futkározhassak - ez jót tesz neked is.

 

7.

Kérlek, ne sajnáld tőlem a jó falatokat. Legjobban akkor ízlenek, ha tőled kapom - s igyekszem megszolgálni érte.

 

8.

Te vagy az én gazdám - és nem mások. Ezért kérlek, ne kényszerís arra, hogy idegeneknek is szót fogadjak vagy bohóckodjak nekik, s ne alázz meg előttük.

 

9.

Ne feledd, hogy idővel nekem is kialakulnak az egyéni tulajdonságaim, szokásaim és érzelmeim. Fogadd el, hogy számomra ezek ugyanolyan fontosak, mint Neked a sajátjaid.

 

10.

Kérlek, gondoskodj rólam, ha beteg vagy öreg leszek - hiszen Te is öreg leszel egyszer...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mikike.blog.hu/api/trackback/id/tr71618188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása