Mikikutya

Életem morzsái

Írj nekem :)


2008.07.27. 20:59 Mikikutya

Friss képek rólam!

Ezek is a csajos hétvégén készültek (ami mellesleg hét közben volt XD)

 

Ráültem a slagra...

(asszem megint híztam...)

...Aztán elaludtam rajta

Ezen eredetileg az egyik Orsival voltam (kettő van belőlük...) , de nem kértem engedélyt a képe publikálásához,ezért levágtam...nem hagyhattam ki ezt a képet,mert ezen tök jól nézek ki...ugye? XD

 Már látom a fényt...

 Itt a Tamy ölében ülök olyan kengurusan XD Tőle sem kértem engedélyt úgyhogy csak én látszom.

Aztán ebből a helyzetből is alvás lett :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mikike.blog.hu/api/trackback/id/tr3588339

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása