Mikikutya

Életem morzsái

Írj nekem :)


2008.06.13. 05:13 Mikikutya

EB

Oké,én is egy eb vagyok,de a cím most nem rám utal :)

Itt a foci EB,persze a gazdáim nagyon rá vannak kattanva...
Tegnap az Orsi meg a Domi (a tesóim) hasaltak az ágyon,és nézték a meccset. Én meg befeküdtem közéjük,ugyanúgy ahogy ők,és végignéztem az első félidőt.
Aztán a szünet alatt rámjött a játszhatnék,és letámadtam a Domit. Haraptam,ahol csak értem. Aztán jött a második félidő,és én nem hagytam őket nézni XD
Folytattam a kis harcomat,de beszállt az Orsi is,és ketten túlerőben voltak ellenem...
Játszottunk egy nagyot,aztán megnyugodtam,és néztük tovább a meccset.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mikike.blog.hu/api/trackback/id/tr10517631

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása