Mikikutya

Életem morzsái

Írj nekem :)


2008.12.15. 01:47 Mikikutya

Elfelejtettem írni...

...pedig december 6.-án volt a névnapom. (Bár mostanában jobban szeretem ha Miki helyett "blökinek" hívnak...vigyázz,ha kimondod ezt a szót,akkor leteperlek örömömben :))
Nem szoktunk nagy cuccot csinálni a névnapomból,de azért rágcsálós dolgokat mindig kapok :)

Ha már ajándék,akkor elmondanám,hogy láttam a karácsonyi ajándékom,és annyit mondhatok hogy nagyon finom lesz! :D
Alig várom hogy letépkedhessem róla a csomagolópapírt.

 

Ja! Majd elfelejtettem...ideköltöztek egy időre a Katiék,amíg felújítják a lakásukat,és magukkal hoztak valami vízben lebegő izét,amit általában teknősbékának hívnak. Először nem tudtam mire vélni,és egyfolytában néztem az akváriumát,de mióta rájöttem hogy mozog,azóta nagyon félek tőle. A közelébe sem merek menni. És igen,féltékeny is vagyok,de jól viselem,pedig egy szobában alszom a békával. (Tök fura,ha valaki megkérdezi hogy hol a béka,akkor nem tudom eldönteni hogy a kedvenc zöld játékomról van szó,vagy a teknősről.)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mikike.blog.hu/api/trackback/id/tr89823538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása