Mikikutya

Életem morzsái

Írj nekem :)


2008.06.01. 23:07 Mikikutya

Nyertem!

Múlt hét végén mikor a telekről jöttünk hazafelé,képzeljétek elöl ülhettem a kocsiban! Az "anyukám" mellett! :) Tök büszke voltam magamra.

És gombócos fagyit is kaptam útközben. :p

 

Most hétvégén meg a Katival és az Attilával mentem a telekre,most velük grilleztem. Tök jó volt,viszont induláskor nagyon megszivattak...

Bezárták a telek kaput,beszálltak a kocsiba,és becsukták az ajtókat. Totál pánikba estem,azthittem hogy otthagynak örökre! Mikor kinyílt az első ajtó,akkor engem már semmi nem érdekelt,csak az,hogy bent lehessek,így bestartoltam az első ülésre,és onnan ugrottam hátra. Ők meg röhögtek mint az állat... XD

 

Képzeljétek,mi történt velem! Nyertem! Életemben először! De elbaltáztam a lehetőséget... :(

Az van,hogy kiraktam ide a blogra a Szex és New York-os widgetet. És mit ad isten,én lettem az egyik szerencsés nyertes,aki mehetett (volna) a premier előtti vetítésre,és az utána lévő fogadásra. DE...pont most néztem meg a mailjeimet,és ugye a jegy pont ma estére szólt... :S

Pedig odaadtam volna a lehetőséget a Katinak meg az Attilának (a szívatásuk ellenére)

Nagyon bánom hogy így lett. Én mindig mindent elrontok :( Most teljesen magam alatt vagyok.

 

Végül had hívjam fel mindenki figyelmét a biztonságos utazásra!

 

 

Kapcsoljatok!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mikike.blog.hu/api/trackback/id/tr61498523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása