Mikikutya

Életem morzsái

Írj nekem :)


2008.08.28. 20:55 Mikikutya

Orvosi vizsgálat

Szörnyű napom volt! Voltam orvosnál...

Azért kellett menni,mert rosszul voltam az utóbbi napokban. Hasmnésem volt,és hánytam. És a lelki állapotom is a padlón volt.

Valószínűleg egy vírus,mert a barátaimmal is ugyanez a helyzet.

Ráadásul új helyre költözött a dokim,ezért nagyon féltem,mert idegen volt a környék. Régen lent volt az óvárosban egy szép nagy házban,most meg a város közepén van egy lépcsőház aljában...ez így nem tetszik.

Mikor odaértünk,volt ott egy csomó macska,de annyira ideges voltam,hogy még ők sem érdekeltek. Nagyon sokat kellett várni,míg sorrakerültem. Bementünk,és annyira féltem,hogy egy laza mozdulattal kiürítettem a bűzmirigyemet...részletekről inkább nem nyilatkozom... XD

Elég égő helyzet volt...

Aztán tűpárnát csinált a fenekemből az orvos. Kaptam két antibiotikum injekciót oldalra,meg az éves veszettségoltást középre.

Nagyon boldog voltam mikor végre kijöhettem onnan,összevissza ugráltam örömömben. Mikor hazaértem,a legnagyobb nyugalommal dőltem le az újonnan kisajátított ágyamra.

Most viszont megint kezdek aggódni,mert hallottam fél füllel mikor a családom rólam beszélt,és arról,hogy holnap vissza kell menni a dokihoz,plusz egy fürdés is vár rám... :S

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mikike.blog.hu/api/trackback/id/tr17638354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása