Mikikutya

Életem morzsái

Írj nekem :)


2008.07.27. 20:17 Mikikutya

Újra itt

Na megvolt a csajok éves telkes hétvégéje.

Nem volt rossz,de egész idő alatt nyűgös voltam. Hiányzott az "anyukám".

Próbáltak vidítani,de nem jártak sikerrel.

Egyik este átjött a Bobby,és megette a vacsorámat! Az én vacsorámat!

Ki voltam borulva,de aztán rájöttem hogy jobban jártam a grillhúsokkal,mint a kutyakajával :)

És végre sikerült lefényképeztetni a Bobbyt,bár mindig belemozgott a képbe. Azért a lényeg látszik.

(Ja,eddig azért nem postoltam,mert mire hazajöttünk,a monitor úgydöntött,hogy nem érintkezik...de kaptunk egyet kölcsönbe,úgyhogy visszatértem :))

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mikike.blog.hu/api/trackback/id/tr10588268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása