Mikikutya

Életem morzsái

Írj nekem :)


2008.05.07. 18:01 Mikikutya

Egy egyedültöltött nap

Szombaton nem volt valami kellemes napom. Egész nap egyedül voltam!

Reggel itthagytak,és csak este jöttek haza. Azt hittem örökre elhagytak,ezért összeugráltam az ágyakat,és órákig vonyítottam. <-- (erről sajnos beszámoltak a szomszédok "anyuéknak"...)

Este valami állatkertről beszéltek...gondolom ott voltak. Csak egy valamit nem értek: mi a francért mennek állatokat nézegetni,mikor engem egész nap nézhetnek!?! (Végülis én vagyok a legszebb :p)

Viszont vasárnap jó volt,mert kimentünk a telekre grillezni. Imádom ha grillezünk,mert teliehetem magam jobbnál-jobb húsokkal.

Megint ott volt a Bobby... Ő is egy ottani szomszédom. Nem szeretem ha ottvan. Összevissza jelölgeti a területemet,és benyalja magát a gazdáimnak..

És ők meg mindig bedőlnek neki,és etetik (mondjuk elég sovány szegény...ha ők nem etetnék,akkor senki,mert a saját gazdáitól kaja helyett csak verést kap)

De akkoris baromi féltékeny vagyok rá. Mindig hazakergetem,de öt percen belül visszajön.

Majd megpróbálok csináltatni róla egy képet,aztán megmutatom.

 

Na,kit vihetek el egy körre? ;)

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mikike.blog.hu/api/trackback/id/tr87458725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása