Mikikutya

Életem morzsái

Írj nekem :)


2009.02.27. 02:22 Mikikutya

Nem vesztem el

...csak lusta voltam postolni.

Hónap közepén betöltöttem a 6-ot. Milyen gyorsan repülnek az évek...

 

Most épp nem vagyok jól. A lábamon a bőrbetegség amiről már beszéltem...rosszalkodik. Reggelre egy óriási vérrel telt valami jelent meg rajta...megint mennem kell orvoshoz.

Viszont hoztam jó hírt is. Végre fogyok. Már nem kapok aszpikos kajákat,csak száraz tápokat,amik kifejezetten hízásra hajlamos kutyáknak vannak.

Először nagyon rossz volt,de már megszoktam.

Ez a kép még szilveszterkor készült rólam:

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mikike.blog.hu/api/trackback/id/tr58968905

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása